Mozart är inte till jättestor hjälp

 
I morgon bär det av hem till Uppland och SOM jag längtar! Det är lite ombytta roller nu - förut suktade jag alltid efter att andas norrländsk luft och ville uppåt. Nu får jag längta ner istället och det är rätt nyttigt.
 
Jag har bara lektion på eftermiddagen idag så jag kan ägna ett par timmar åt att packa och göra klart skolarbeten som ska lämnas innan jag åker och det är en himla tur för i morgon ska jag gå upp mitt i natta och hinner inte direkt göra något alls innan jag åker. Har precis som vanligt när jag packar överöst sängen med klädhögar i ett organiserat kaos. Sedan är det dags för nästa steg: SÅLLA. Det brukar gå....sådär. Mozart försöker hjälpa men leker mest med mina halsband och kör "idioten" mellan klädhögarna. Inte lätt att ha så mycket energi (tro mig, jag vet hur det känns)...
 
Back to work.

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback