Utanför dörren igen

Jag har börjat piggna till och har varit till skolan på gehörslektion alldeles nyss, och ikväll blir det kammarkörrep dock med lite begränsade röstresurser.

Hur som helst är jag iaf utanför dörren igen och det känns skönt. Få saker gör mig så rastlös som att vara sjuk.

Under dagen ska jag också försöka bestämma mig för om jag ska vara med i en till kör här uppe eller inte. Den verkar hur mysig som helst, även om det är på lite lägre nivå än Kammarkören (= skönt och kul på ett annat sätt) plus att körens namn är lite, hmm, suspekt. Det låter inte som vad det är... Förkortas TG gör det iaf. Allt med kören verkar bra förutom namnet så kanske kan jag tänka mig att bortse från det. Haha.

Mysig kille som sov när jag gick till skolan:


Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback