Waffles

Waff waff. Jag tycker man låter som en hund när man ska säga våfflor på engelska. Waff waff. Grrr.
 
Idag som sånt där "mitt-emellan-mål" gjorde vi jag våfflor. Jag fick något infall, sådär som jag får ibland, letade upp ett recept och rotade fram våffeljärnet vi fick med från pappa. På med lite lättvispad grädde och farmors hallonsylt och så var det klart!
 
Det blev eftermiddagsmys på balkongen med våfflorna eftersom solen behagade lysa idag. Mitt favoritväder tror jag faktiskt att det var idag: klar, hög höstluft, typ 10-12 grader och strålande sol. Det är perfekt. Då kan jag andas, jag får sol på näsan och kan dessutom mysa in mig i varma kläder och sitta i raggsockor på balkongen.
 
Självklart kom jag på när jag gräddade SISTA våfflan att jag skulle fota. Därav en o-hel.
 

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback