En bildbomb från Madonnakonserten i somras

Igår satt jag och drömde mig tillbaka till den 4/7 2012. Mitt livs andra Madonnakonsert på Ullevi. Inte trodde jag när jag var 9-10 år och lyssnade på Madonna på CD att jag innan jag fyllt nitton skulle ha hunnit se henne live i Sverige TVÅ gånger!
 
Helt sjukt var det i alla fall. Längst fram (eller nej, innanför scenen!, med scen på alla sidor runtom oss), utan någon vidare trängsel och en high five med drottningen själv. En show utan dess like var det som vi fick uppleva så nära som det bara går.

Bilderna nedan ligger lite huller om buller: soundcheck (ja, vi var 40-50 pers som fick höra det...) och konsert om varandra. Det är även blandade bilder från min, Fredriks och mammas mobiler. Det bästa från allas liksom. Nu ser jag fram emot konsert-DVDn som släpps i vår - då ska jag sitta rent heligt och återuppleva kvällen.
 
Om det går.
 


Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback