En Cornetto jordgubb kanske?

Jag fortsätter på mitt virkspår här idag tänkte jag. Det känns lite som att man är en äkta tant där i soffan med sin virkning och virknålen som nästan går av sig själv. Å andra sidan har jag väl fler tanttendenser än så, så jag är van. (Alla runtom mig är nog också vana vid det!)
 
I förrgår kväll svängde jag ihop en glasstrut med tanke på Tim, perfekt för en snart 8-månader gammal bebbe att stoja runt med. Har fått bildbevis på att den redan är inbiten. En Cornetto jordgubb blev det efter grundmönster från virkboken och inspiration från en moster som är sjukt pysslig och duktig på det här med handarbete!
 
 

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback