Magen, del 8342012: Som i en handvändning

Ja nu är jag här med mitt mag-tjat igen. Men kanske kanske kanske kan det titta in nån läkare här en vacker dag och säga: "JOOO men du ska göra SÅHÄÄR för att må bra! Jag har LÖSNINGEN för just DIG din STACKARE! Nu ska ALLT bli BRAAA!".
 
Ehh det lär väl inte hända, men hålla en tumme eller två kan man ju alltid göra. *drömmer*
 
Alltså på förmiddagen idag hade jag en liten antydan till magkatarr och frukosten smakade inte överdrivet bra (OBS p.g.a. magen. Fredrik, äggen var exemplariskt stekta!) men eftersom jag skulle ha sånglektion bet jag ihop och det gick finfint. Lektionen gick bra och jag var positivt överraskad! Sen gick jag hem och åt lunch: köttfärssås från igår, med broccoli, sallad och keso. Inga konstigheter.
 
Men sen asså. 10 min efter lunchen: *Badaaaaaaaaaam!!!!* så hade jag en magvärk av sällan skådat slag. Då bara poff tjoff så var det ett rent helvete rent ut sagt. Tänkte att, äh, jag kan bita ihop det här med, har bara en lektion på eftermiddagen. Åkte till och med ut till Framnäs men kände efter halva vägen att det går bara inte. Så jag vände i princip i dörren och tog bussen tillbaka och åkte hem och la mig med två Omeprazol.
 
Det är det här som är det sämsta. Jag vet liksom inte när det tänker "slå till" eftersom jag inte ser några samband längre. Pust.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback