Mozart-längtan

Att vara ifrån Mozart på det här viset är inte helt enkelt ska ni veta men jag vet att han har det toppen däruppe med Fredrik. De går på kattdejter och har sig, så det verkar inte gå någon nöd på dem som tur är!
 
Hur som helst så är jag saknig på morgnar och kvällar, allra helst, när Mozart är som allra gosigast men då har jag mammas lilla (stora) monster att katt-gulla med som substitut.
 
Konstigt det där hur det kan ändras. Förr var Alladin mest KF men nu när jag har en egen liten kattkärlek så är helt plötsligt Alladin mycket mysigare också... Hm.

Alltså kolla in de där tassarna. Stora som dasslock och mjuka som bomull!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback