Tjurskalle med LÅG sockernivå

Jag är jäkligt tjurig just nu.

Håller på att göra mig av med mitt stackars sockerberoende genom att ta bort kolhydrater en tid - plus för att testa hur magen reagerar på mindre gluten/kolisar.

Fredrik är också med på tåget (det var hans förslag!) och det råder en sockernivå i det här hemmet som är så låg som den aldrig varit. Vi båda skulle kunna göra ganska många dumma saker för att få ta en godis/frukt/kex/pasta nu! Vad som helst som inte bara består av proteiner och fett faktiskt.

Men det SKA banne mig gå!!

Hej LCHF, jag hoppas vi är kompisar om några dagar. Och att jag och Fredrik fortfarande är kompisar om några dagar. Hahahahaha!


Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback