Livet i några Instagrambilder

Jag har pysslat lite här på bloggen, ser ni det? Om inte kan ni trycka på "refresh" eller "uppdatera" så bör nymodigheterna dyka upp.
 
En liten bomb från Instagram kommer här, hepp hepp!
 
 
1. Jag fick äntligen mina efterlängtade rosa Converse! Kussarna var i London och fixade till finfint pris. Thanx!
2. Grisarna hade fredagsmys och titta så glada de blev!
3. Jag drog en sväng med Bustern hos farfar.
 
 
1. Mammsen och jag åt picknick nere vid hamnen.
2. Och sen ritade jag ett vackert självporträtt.
3. Dagen efter åkte vi till Skattgården i Barknåre och mysfikade och hittade fina saker.
 
 
1. Ebba var här och det grillades på Muurikkan.
2. Jag tog en somrig egobild på mig själv.
3. Fredrik & jag firade 1-årig förlovningsdag! Hurra!
 
 
1. Vi firade bl.a. med Ernst ruccolakräm. Mums.
2. Mozart hade fredagsmys. Ohyeah.
3. Jag hade på mig finfin ring som Evelina Holmberg gjort. Hon är en riktig pärla hon!
 
 
1. Brunstiga patriarkatmansgrisar spred sitt hat om damfotbollen på Twitter. Jag blev arg ursinnig.
2. En allmänt fin bild på ett allmänt fint sovrum som jag älskar.
3. En allmänt skitsöt Mozart-katt som ligger och vilar rent allmänt i en guldig fåtölj.
 

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback