Att åka till Italien i maj och sjunga, dricka finkaffe och sippa vitt vin med en stickning i händerna

 Jag har ju glömt att berätta! Jag ska åka till Sardinien i vår! Ja det är helt sant. Musikhögskolans kammarkör är det som åker - hela första veckan i maj. Det ska bli heeelt underbart.
 
Som ni kanske vet älskar jag ju Italien helt otroligt mycket och jag behöver väl knappt säga att det kommer bli underbart att få åka dit med kören som består av en bunt supertrevliga människor. En vecka med konserter, medelhavs-vår-värme, god mat, gudomligt kaffe. MUMS! Oj oj oj vad jag ska njuta. Sitta där och njuta av gott sällskap och gelato på något litet torgcafé och kanske plocka fram en liten stickning. Gissar att vi kommer få sjunga på en del häftiga ställen också - sydeuropa kryllar ju av fina kyrkor.
 
Blandade bilder från Pinterest. Klicka i rutan i menyn till vänster för att komma till min Pinterest-sida.
 

Kommentarer
Postat av: Håkan Meldgaard

Hej Bondebönan! Låter kul! Ta med cykel´n vettja!

Svar: Nja cykeln får allt stanna hemma!
Matilda Karlsson

2014-02-14 @ 07:30:09

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback