SMASKig vecka

Som sagt så är det SMASK-vecka och Fredrik är borta på morgonen när jag vaknar och kommer hem lagom tills det är dags att sova på kvällarna. De sliter något alldeles otroligt men verkar ha sjukt kul! På onsdag går Piteås deltävling av stapeln och det kommer gå att följa live på youtube, jag ska försöka hitta en länk om ni vill se.
 
När fästmannen är och SMASKar funderar jag lite på vad jag vill göra med livet, vilka kurser jag ska söka till hösten, pluggar körkortsteori och tar körlektioner, letar efter jobb, dricker för mycket te och kaffe och passar på att mysa runt i hans mysbyxor. Och så drömmer jag om får. SOM jag vill ha får. Oj oj oj. Ulliga och mulliga och alldeles fantastiska.
 
 
Avokado och kaffe: min primära föda just nu, haha.

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback