Mus-diktaren kallad mamma

För en vecka sen höll jag på att skratta ihjäl mig av ett sms. Mamma har hela hösten bedyrat att de inte haft några möss inne i huset (förutom de i elskåpet då) utan att de lyckligt nog hållt sig under diskbänken den här vintern.
 
Sen hann hon väl inte mer än säga det så kände mössen att kusten var klar och poff så blev det musbesök. Mamma var inte sen att skriva en liten dikt om själva förloppet... Haha!
 
Nu när jag är hemma så förväntar jag mig musjakt - de brukar känna när jag och min hockeyklubba är på krigsstigen så då dyker de minsann upp. Vill ni ha fler mushistorier i januarikylan så kan ni ju alltid läsa HÄR.
 
 

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback