Saker att vara glad över på en fredag

Det blåser storm och är grått ute och dessutom är kylan på väg tillbaka men jag är minsann glad ändå, såhär på fredagen!
 
Tillåt mig punktera upp varför detta är en finfin dag:
 
* Vid lunch har jag körlektion = ett steg närmare dendärhimlalappen
 
* På eftermiddagen far jag med buss ett par timmar söderut till kära Robertsfors för att tillbringa helgen med släktingar och djur, och fira Evelinas födelsedag på söndag.
 
* Ikväll när jag kommer fram blir'e fredagsmys med Evelina, bara en sån sak liksom! <3
 
* Jag är ju en poddlyssnare av rang och fredag är Stora Poddsläppdagen, vilket passar alldeles förträffligt bra när jag ska sitta på en buss i drygt två timmar.
 
* Det finns en kanna nybryggt kaffe i köket. Mmm.
 
* Vår lägenhet är uppsagd och vi har prick 3,5 veckor innan det bär av söderut.
 
* Mozart har ännu inte klättrat upp på taket på cykelgaraget idag, vilket han gjorde igår. Trodde i mitt stilla sinne att han slutat med såna dumheter. Det är en bonus för varje kvart han håller sig på marken.
 
 Ha en trevlig helg, det ska jag ha! :)

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback